Χωροχρονικές έννοιες μέρος δεύτερο
Οι επόμενες έννοιες που ασχοληθήκαμε είναι το μέσα- έξω. Μετά από σχετική συζήτηση, κάναμε δραστηριότητες όπως:
Παίξαμε τα πουλάκια που μπαίνανε με ένα χτύπημα του ταμπουρίνο μέσα στις φωλιές και μόλις άρχιζε η μουσική έπρεπε να πετάξουν έξω από τις φωλιές του.
Μετά κάναμε και λίγο γυμναστική μέσα και έξω από τα στεφάνια μας.
Κάναμε και ένα φύλλο εργασίας, όπου έπρεπε να ζωγραφίσουν ένα σχολείο και να ζωγραφίσουν τι πράγματα μπορεί να υπάρχουν μέσα στο σχολείο και τι έξω από αυτό.
Οι επόμενες έννοιες που ασχοληθήκαμε είναι το μέσα- έξω. Μετά από σχετική συζήτηση, κάναμε δραστηριότητες όπως:
Παίξαμε τα πουλάκια που μπαίνανε με ένα χτύπημα του ταμπουρίνο μέσα στις φωλιές και μόλις άρχιζε η μουσική έπρεπε να πετάξουν έξω από τις φωλιές του.
Μετά κάναμε και λίγο γυμναστική μέσα και έξω από τα στεφάνια μας.
Κάναμε και ένα φύλλο εργασίας, όπου έπρεπε να ζωγραφίσουν ένα σχολείο και να ζωγραφίσουν τι πράγματα μπορεί να υπάρχουν μέσα στο σχολείο και τι έξω από αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου